Кошик:
Кошик порожній
Головна > Обкатка новых ЦПГ, поршневых комплектов, поршневых колец > Обкатка нових ЦПГ, поршневих комплектів, поршневих кілець для 2T, 4T скутерів і мопедів

Обкатка нових ЦПГ, поршневих комплектів, поршневих кілець для 2T, 4T скутерів і мопедів

1 листопада 2019 р. 12:00

  При установці нових ЦПГ, поршневих комплектів, або поршневих кілець для скутерів і мопедів потрібно в обов'язковому порядку пройти правильну обкатку, від якої в подальшому буде видно результат (кількість накатаних кілометрів).

       Обкатка ЦПГ, поршневих комплектів і кілець 2T скутерів Honda, Suzuki, Yamaha

 1. Перед тим як почати обкатку нової ЦПГ, поршневого комлпект, або поршневих кілець в обов'язковому порядку перевірте чистоту повітряного фільтра і фільтр елемента в ньому-(помийте, почистіть, або замініть), також потрібно перевірити стан патрубка повітряного фільтра (якщо тріснув-замінити).
2. Перед установкою ЦПГ, поршня, або кілець перевірте стан голчастого підшипника, сіпаратора шатуна колінвалу, якщо він розлетиться, ЦПГ піде в сміття- (сіпаратор 100% замінити).
3. У маслобаці має бути перевірене і якісне моторне мастило 2T напівсинтетика-синтетика- (від мінерального краще відмовитись).
4. На останок потрібно перевірити стан свічки запалювання, краще встановити нову, або почистити стару. Після обкатки бажано встановити нову свічку запалювання.


                                                                       Обкатка 2T

1. При першому запуску двигуна з новою ЦПГ, не потрібно давати різких і великих прогазовок, просто заведіть скутер і відійдіть в сторону на 10-15 хвилин, в цей час відбувається притирання до гільзи поршневих кілець- (якщо все таки буде прогазовка то нічого не станеться, просто ресурс не притертих поршневих кілець знизиться вдвічі).

2. Після 10-15 хвилин роботи двигуна на холостому ході, заглушити скутер на 30 хвилин і дати охолонути мотору.

3. Далі можна їздити: потрібно уникати крутих підйомів на скутері, не садати пасажира, і накладати великого вантажу, не давати різких газів (плавно розганяти скутер по прямій). Швидкість на період обкатки не повинна перевищувати 40 км. на годину, на ранніх стадіях обкатки 30 км. на годину.

4. Пробіг скутера на період обкатки полягає з 3 стадій: 1. первинна, початкова обкатка-200 кілометрів, 2. Оптимальна обкатка-500 кілометрів, 3. Ідеальна обкатка 1000 кілометрів.

5. На первинний, початковий період обкатки до оптимального періоду 500км. рекомендуємо зробити паливну суміш для кращого змащування (в пропорції на 1 літр бензину додати 20мл моторної оливи, все розмішати щоб олива розчинилася і залити в бензобак), це не обов'язково, а просто наполеглива рекомендація.

Якщо все зробити правильно і провести всі вище написані процедури по обкатці 2T двигуна то Ви на довго забудете про поршневі кільця, поршневі комплекти і ЦПГ у зборі.



Обкатка ЦПГ, поршневих комплектів і кілець 4T Китайських і Японських скутерів, мопедів з об'ємом двигуна від 50 до 150 куб.см.

1. Перед тим як почати обкатку нової ЦПГ, в обов'язковому порядку перевірити чистоту повітряного фільтра і фільтр елемента в ньому-(помити, почистити, або замінити), також перевірити патрубок повітряного фільтра.
2. В двигун має бути залито свіже та якісне моторне мастило 4T напівсинтетика-синтетика.
3. Перевірка свічки запалювання, потрібно почистити, краще встановити нову.


                                                                        Обкатка 4T

1. При першому запуску двигуна з новою ЦПГ, поршнем, або кільцями не потрібно давати різких і великих прогазовок, просто потрібно завести скутер і відійти в сторону на 10-15 хвилин, в цей час відбувається притирання до гільзи поршневих кілець.

2. Після 10-15 хвилин роботи двигуна на холостому ходу, заглушити скутер на 30 хвилин і дати охолонути мотору.

3. Далі можна їздити: потрібно уникати крутих підйомів, не перевантажувати техніку вантажем, не давати різких газів (плавно стартувати і розганяти скутер). Швидкість на період обкатки не повинна перевищувати 40 км. на годину, на ранніх стадіях обкатки 30 км. на годину.

4. Пробіг скутера на період обкатки полягає з 3 стадій: 1. первинна, початкова обкатка-200 кілометрів, 2. Оптимальна обкатка-500 кілометрів, 3. Ідеальна обкатка 1000 кілометрів.

5. Після оптимального періоду обкатки (500км) потрібно злити відпрацьоване моторне мастило, залити свіжого. (На відпрацьованому мастилі будуть видні дрібні металеві частки і невеликий незрозумілий порох, це нормальне явище).

6. Ну і після ідеального періоду обкатки 1000км замінити моторне мастило, ще раз перевірити повітряний фільтр і патрубок фільтра і спокійно тиснути газ в підлогу, без будь-яких натяків на клин, або тепловий прихват.

Якщо Ви зробите і пройдете всі вище написані процедури по обкатці двигуна 4T, то Ви на довго забудете про поршневі кільця, поршневі комплекти і ЦПГ у зборі.

Період обкатки скутера, мопеда при установці поршневих комплектів, або поршневих кілець в двічі коротший, але необхідно дотримуватись вище написані стандарти.


Всі наші поради та рекомендації щодо обкатки 2T і 4T ЦПГ, поршневих комплектів і поршневих кілець не видумані, а перевірені і доведені на практиці.