Українська Укр
Російська Рус
Кошик:
Кошик порожній
Головна > Техническое и сервисное обслуживание скутеров. мопедов > Рекомендації повного технічного і сервісного обслуговування для 2T, 4T скутерів, мопедів

Рекомендації повного технічного і сервісного обслуговування для 2T, 4T скутерів, мопедів

1 грудня 2019 р. 12:00
 Дана стаття для всіх власників Японських, Китайських, Європейських скутерів, мопедів.


   Всі ми знаємо, що вся двоколісна техніка скутер, мопед, мотоцикл, моторолер не маючи значення країни виробника, також дати виробництва, з часом виходить з ладу і її потрібно ремонтувати. Але дуже велике значення періоду роботи мототехніки без поломок має своєчасне проведення технічного і сервісного обслуговування, надалі якої власнику дає гарантію того, що техніка спокійно доїде і довезе з точки А в точку Б.

   У даній публікації ми будемо розглядати і рекомендувати повне технічне і сервісне обслуговування 2T і 4T скутерів, мопедів, але воно також стосується й інших видів мототехніки.


                                                              Підготовка до початку сезону.

   Для 4T скутера, мопеда потрібно поміняти моторне масло, для 2T залити масло в маслобак. Далі почистити, або встановити нову свічку запалювання, перевірити стан патрубків карбюратора, повітряного фільтра і всіх інших виробів виготовлених з гуми (за зиму гумові вироби затвердівают можуть потріскатися і полопатися), замінити паливний фільтр, перевірити чистоту повітряного фільтра і фільтр елемента в ньому (корпус фільтр боксу помити, фільтр елемент також помити і змастити, а краще встановити новий).

   В обов'язковому порядку потрібно перевірити гальмівну систему (передні і задні гальмівні колодки при натисканні видають писк, значить вони стерлися і їх замінити), якщо гальмівна система дискова бажано поміняти гальмівну рідину і правильно прокачати її, якщо гальмівна система барабанна перевірити троси гальм, якщо важелі гальм що не відходить назад після натискання, потрібно розібрати, почистити і змастити гальмівну машинку, також самі троси (якщо вони з виробленням обов'язково замінити).

   По трансмісії скутера перевірити стан привідного ременя варіатора, самого переднього варіатора, щоку, крильчатку переднього варіатора, заводний механізм (півмісяць, храповик), заднє зчеплення-варіатор, на кінець замінити в редукторі Трансмісійні оливи (рекомендація міняти його щороку).

   По трансмісії мопеда, мотоцикла перевірка на знос передньої ведучої і задньої відомої зірки, почистити і змастити приводний ланцюг, коли ланцюг просів, то підтягнути його. Якщо зірки приводу з виробленням, настійно потрібно замінити, бажано разом з приводний ланцюгом (зірки і ланцюг рекомендуємо встановлювати одного і того ж виробника).

   Ну і на кінець перевірка стан передньої і задньої покришки, якщо все в нормі, то підкачує колеса і мототехніка готова до експлуатації. Повне технічне і сервісне обслуговування вироблено, можна спокійно сідає і їхати, але не забувати час від часу проводити технічний огляд та обслуговування. 


                                                              Мотосезон в розпалі.

   Настав сезон, техніка повністю пройшла підготовку, все в повному робочому і відмінному стані, яке в процесі залежатиме від своєчасного проведення технічного і сервісного обслуговування.

   Важливо, після пробігу 1000 кілометрів на скутері, мопеді з 4-х тактним двигуном потрібно замінити моторне масло (напівсинтетика, синтетика), своєчасна заміна дає гарантію подальшої якісної мастила без втрати ресурсу всіх вузлів і агрегатів двигуна, на 2-х тактних скутерах досить просто доливати коли загоряється лампа індикатор рівня масла.
   Також не мало важливо кожну 1000 пройдених кілометрів розкривати фільтр бокс повітряного фільтра, почистити, або замінити фільтр елемент в ньому. Якщо експлуатація проходить багато по грунтовій дорозі, то чистити повітряний фільтр потрібно частіше. Від щирого повітряного фільтра не засмічується карбюратор, з карбюратора потім не потрапляє бруд в циліндр в процесі якого потрібно буде міняти мінімум компресійні кільця, максимум установка нової ЦПГ.

   Настало літо, на вулиці температура піднімається вище 30 градусів, рекомендуємо на цей період перевести свою техніку з 2T і 4T двигунами на 100% синтетичне моторне масло, якщо до цього було у використанні напівсинтетичне. Синтетичне масло краще справляється зі змазкою в умовах з підвищеною температурою середовища, також при великих навантаженнях (велика швидкість, тяга, двигун працює на високих оборотах).

   Згодом, в період сезону експлуатації (залежить від кількості пройдених кілометрів), на скутері може потихеньку пропадати максимальна швидкість, спочатку на 2, потім на 5, 10 кілометрів на годину (з огляду на те, що двигун справний). У даній ситуації нічого страшного в цьому немає, просто настав момент коли потрібно провести технічне обслуговування трансмісії і просто замінити приводний ремінь варіатора (він став набагато вже й довше покладеного розміру) і в той же час провести сервісне обслуговування заводного механізму (почистити півмісяць, храповик, крильчатку). Також в скутерах з 2-х тактних двигунів причиною втрати швидкості може бути просто забитий глушник.

   На мопедах і мотоциклах які використовують для руху приводний ланцюг і зірки, приводом проведення Т.О. трансмісії будуть підказувати незрозумілі, легкі металеві звуки, також провисшая ланцюг з використанням всього ресурсу натяжителя ланцюга. У даній ситуації рекомендуємо замінити весь приводний механізм і краще, що б всі елементи були одного виробника. При першій установці нового ланцюга не потрібно робити максимальну натяжку, ланцюг повинна притертися і через 100 кілометрів прийти в нормальний стан. Також в обов'язковому порядку її потрібно змастити спеціальним засобом для догляду.

   Під час щоденного використання свого двох колісного друга, особливо коли потрапляє під дощ, він просто стає брудним і його потрібно повернути в нормальне візуальне стан, при цьому не пошкодити пластикові лицювальні деталі. Досить заїхати на мийку, ретельно вимити і висушити техніку. Після мийки взяти самому в руки вовняних мочалку, нанести на неї поліроль і пройтися по всьому корпусу, в першу чергу з пластикових деталей, потім по металевим. Після проведення даного сервісного обслуговування скутера, мопеда, або мотоцикла, техніку просто не впізнати, вона в ідеальному стані.


                                     Сезон пройшов, підготовка до зимового відпочинку

   Кожен поціновувач свого скутера, мопеда, мотоцикла, після пройденого успішного сезону повинен підготувати і встановити на зимовий період в гаражі. Все дуже просто і зрозуміло, досить перед зимівлею привести техніку в чистий стан, накрити чохлом, ну і природно зняти уккумуляторную батарею, що б вона не сіла. Рекомендація раз в два тижні приходити в гараж, заводити і прогрівати, потім на початку наступного сезону потрібно буде провести повне технічне і сервісне обслуговування, і їздити далі.

   Вся вище викладена інформація не просто вигадана нами, а це є нормальне ставлення з технічного догляду та сервісного обслуговування за своєю технікою, для подальшої якісної і надійної щоденної експлуатації весь час.
 
  Дотримуйтеся всіх рекомендацій, з Вами команда MOTOBC.COM.UA