Кошик:
Кошик порожній
Головна > Техническое и сервисное обслуживание скутеров. мопедов > Рекомендації повного технічного і сервісного обслуговування для 2T, 4T скутерів, мопедів

Рекомендації повного технічного і сервісного обслуговування для 2T, 4T скутерів, мопедів

1 грудня 2019 р. 12:00
 Дана стаття для всіх власників Японських, Китайських, Європейських скутерів, мопедів.


   Всі ми знаємо, що вся двоколісна техніка скутер, мопед, мотоцикл, моторолер не маючи значення країни виробника, а також дати виробництва, з часом виходить з ладу і її потрібно ремонтувати. Але дуже велике значення періоду роботи мототехніки без поломок має своєчасне проведення технічного та сервісного обслуговування, яке надалі дає власнику гарантію того, що техніка спокійно доїде та довезе з точки А до точки Б.

   У даній публікації ми будемо розглядати і рекомендувати повне технічне і сервісне обслуговування 2T і 4T скутерів, мопедів. Це також стосується всіх інших видів мототехніки.


                                                              Підготовка до початку сезону.

   Для 4T скутера, мопеда потрібно замінити моторну оливу, для 2T залити оливу в маслобак. Далі почистити, або встановити нову свічку запалювання, перевірити стан патрубка карбюратора, повітряного фільтра та всіх інших виробів виготовлених з гуми (за зиму гумові вироби затвердівают, можуть потріскатися і полопатися), замінити паливний фільтр, перевірити чистоту повітряного фільтра та фільтр елемента в ньому, (корпус фільтр боксу помити, фільтр елемент також помити і змастити, а краще встановити новий).

   В обов'язковому порядку потрібно перевірити гальмівну систему (передні та задні гальмівні колодки при натисканні гальма видають писк, значить вони стерлися і їх потрібно замінити), якщо гальмівна система дискова то бажано поміняти гальмівну рідину і правильно прокачати її, якщо гальмівна система барабанна то потрібно перевірити троси гальм, якщо важелі гальм не відходить назад після натискання, потрібно розібрати, почистити і змастити гальмівну машинку, а також самі троси просочити маслом (якщо вони з виробленням-обов'язково замінити).

   По трансмісії скутера перевірити стан привідного ременя варіатора, самого переднього варіатора, щоку, крильчатку переднього варіатора, заводний механізм (півмісяць, храповик), заднє зчеплення-варіатор, на кінець замінити в редукторі трансмісійну оливу (рекомендація міняти його щороку).

   По трансмісії мопеда, мотоцикла перевірка на знос передньої ведучої та задньої веденої зірки, почистити і змастити привідний ланцюг, якщо ланцюг просів, то підтягнути його. Коли зірки приводу з виробленням, обов'язково потрібно замінити, бажано разом із привідним ланцюгом (зірки та ланцюг рекомендуємо встановлювати одного і того ж виробника).

   Ну і на кінець перевірка стану передньої і задньої покришки, якщо все в нормі, то підкачайте колеса і мототехніка готова до експлуатації. Повне технічне та сервісне обслуговування зроблено, можна спокійно сідати і їхати, але не забувати час від часу проводити технічний огляд та обслуговування. 


                                                              Мотосезон в розпалі.

   Настав сезон, техніка повністю пройшла підготовку, все у повному робочому стані.

   Важливо, після пробігу 1000 кілометрів на скутері, мопеді з 4-х тактним двигуном потрібно замінити моторну оливу (напівсинтетика, синтетика), своєчасна заміна дає гарантію подальшого якісного змащення двигуна без втрати ресурсу всіх вузлів та агрегатів. На 2-х тактних скутерах досить просто доливати моторну оливу в маслобак, коли загоряється лампа індикатор низького рівня оливи.
   Також важливо кожну 1000 пройдених кілометрів розкривати фільтр бокс повітряного фільтра, почистити, або замінити фільтр елемент в ньому. Якщо експлуатація проходить багато по грунтовій дорозі, то чистити повітряний фільтр потрібно частіше. Від чистого повітряного фільтра не засмічується карбюратор, з карбюратора потім не потрапляє бруд в циліндр. Якщо цього не робити, то в результаті потрібно буде через дуже короткий час міняти мінімум компресійні кільця, максимум встановлювати нову ЦПГ.

   Настало літо, на вулиці температура піднімається вище 30 градусів, рекомендуємо на цей період перевести свою техніку з 2T і 4T двигунами на 100% синтетичну моторну оливу, якщо до цього була у використанні напівсинтетична. Синтетична олива краще справляється зі змащенням в умовах з підвищеною температурою середовища, а також при великих навантаженнях (велика швидкість, тяга, двигун довго працює на високих обертах).

   Згодом, в період сезону експлуатації (залежить від кількості пройдених кілометрів), на скутері може потихеньку пропадати максимальна швидкість, спочатку на 2, потім на 5, 10 кілометрів на годину (враховуючи те, що двигун справний). У цій ситуації нічого страшного немає, просто настав момент коли потрібно провести технічне обслуговування трансмісії і просто замінити привідний ремінь варіатора (він став вузчим і довшим за стандартний розмір) і в той же час можна зробити сервісне обслуговування заводного механізму (почистити півмісяць, храповик, крильчатку). Також у скутерах з 2-х Тактними двигунами причиною втрати швидкості може бути просто забитий глушник.

   На мопедах і мотоциклах які використовують для руху привідний ланцюг і зірки, приводом проведення Т.О. трансмісії підказуватимуть незрозумілі, легкі металеві звуки, також ланцюг, що провис, з використанням всього ресурсу натягувача ланцюга. У цій ситуації рекомендуємо замінити весь привідний механізм і краще, щоб усі елементи були одного виробника. При першому встановленні нового ланцюга не потрібно робити максимальну натяжку, ланцюг повинен притертися і через 100 кілометрів прийти в нормальний стан. Також в обов'язковому порядку ланцюг потрібно змастити спеціальним засобом для догляду.

   Під час щоденного використання свого двох колісного друга, особливо коли потрапляє під дощ, він просто стає брудним і його потрібно повернути в нормальний візуальний стан, при цьому не пошкодити пластикові облицювальні деталі. Достатньо заїхати на мийку, ретельно вимити та висушити техніку. Після миття взяти в руки мочалку, нанести на неї поліроль і пройтися по всьому корпусу, в першу чергу по пластиковим деталям, потім металевим. Після проведення даного сервісного обслуговування скутера, мопеда чи мотоцикла, техніку просто не впізнати, вона в ідеальному стані.


                                     Сезон пройшов, підготовка до зимового відпочинку

   Кожен поціновувач свого скутера, мопеда, мотоцикла, після пройденого успішного сезону має підготувати та залишити техніку на зимовий період в гаражі. Все дуже просто і зрозуміло, достатньо перед зимівлею привести техніку в чистий стан, накрити чохлом і зняти акумуляторну батарею, щоб вона не сіла. Рекомендація раз на два тижні приходити в гараж, заводити та прогрівати, потім на початку наступного сезону потрібно буде провести повне технічне і сервісне обслуговування, та їздити далі.

   Вся вище викладена інформація не просто вигадана нами, це є нормальне ставлення до технічного догляду та сервісного обслуговування своєї техніки для подальшої надійної щоденної експлуатації.
 
  Дотримуйтесь всіх рекомендацій, з Вами команда MOTOBC.COM.UA.